ذهن زيباي ثروتمند ذهن زيباي ثروتمند .

ذهن زيباي ثروتمند

بررسي مدل‌هاي مختلف اسپيكر كريتيو براي خانه

مدل‌هاي مختلف اسپيكر كريتيو براي خانه نه‌تنها نيازتان را به تجهيزات صوتي به‌طور كامل از بين مي‌برند، بلكه به‌دليل جذابيت ظاهري بالا حتي مي‌توانند دكوراسيون خانه‌تان را تكميل كنند. انواع محصولات كريتيو از دوام و ماندگاري بالايي برخوردارند و با بالاترين كيفيت تا مدت‌ها قابليت استفاده بدون هيچ مشكلي را دارند. حتي اگر مشكلي براي آنها به‌وجود آمد، خوشبختانه بسياري از نمايندگي‌هاي تعمير اسپيكر كريتيو در كشور فعال هستند كه اين محصولات را با هزينه بسيار اندك برايتان تعمير مي‌كنند.

اگر نياز به اسپيكر‌هاي خانگي با طرح‌هاي فوق‌العاده زيبا و قابليت پخش صداي با كيفيت داريد، بدون‌شك محصولات كريتيو نيازتان را برطرف خواهند كرد. اين محصولات به‌قدري متنوع هستند كه به شما حق انتخاب مي‌دهند تا محصولي تهيه كنيد كه كاملاً مطابق با سليقه و علاقه‌تان است.

كريتيو هم‌اكنون با تكيه بر محصولات قدرتمند خود توانسته در بازار به‌عنوان يكي از بهترين برند‌ها شناخته شود و محصولاتي با كيفيت عالي توليد كند. ازهمين‌رو اگر مي‌خواهيد نيازتان به‌طور كامل به پخش‌كننده‌هاي فايل‌هاي mp3 و ساير فرمت‌هاي صوتي ازبين برود، يكي از اسپيكر‌هاي اين برند را تهيه كنيد.

آشنايي با انواع اسپيكر كريتيو براي خانه

معرفي مدل‌هاي مختلف اسپيكر كريتيو براي خانه

در ادامه ليستي از بهترين مدل‌هاي اسپيكر كريتيو براي خانه را مي‌آوريم كه هر كدام به‌دليل برخي ويژگي‌هاي ظاهري و فني قطعاً نظرتان را به خود جلب خواهند كرد. شما مي‌توانيد توضيح‌هاي مربوط به هر محصول را بخوانيد و با يكديگر مقايسه كنيد تا نهايتاً حرفه‌اي‌ترين و كاربردي‌ترين اسپيكر را براي خود بخريد:

 
- اسپيكرCreative Stage 2.1

Creative Stage 2.1در سال 2020 تبديل به بهترين محصول در بازار شد و با قابليت‌هاي مختلف خود توانست نسبت به بقيه محصولات بازار يك سروگردن بالاتر برود. اين محصول به‌راحتي به انواع دستگاه‌هاي الكترونيكي ديگر مثل تلويزيون‌ها، الوتراوايد‌ها، لپ‌تاپ‌ها و ... به‌صورت بي‌سيم يا باسيم متصل مي‌شود.

بلندگو‌هاي اين محصول به‌همراه ساب‌ووفر طراحي‌شده‌اند تا بيشترين كيفيت را در پخش صدا داشته باشند. كافيست كابل USB خود را به اين تجهيزات متصل كنيد تا با تغذيه‌شان بيشتري بهره‌وري را از آنها داشته باشيد.

درايور‌هاي 160 واتي اين محصول موجب مي‌شوند تا كيفيت صدا فوق‌العاده عالي شده و نياز مخاطب به‌طور كامل برطرف شود. حتي زماني كه از ساب‌ووفر براي اين دستگاه استفاده نمي‌كنيد نيز صدايي باكيفيت خيلي خوب را از آن خواهيد شنيد.

 
- اسپيكرCreative Inspire T10 2.0 Desktop

Creative Inspire T10 2.0 Desktopدر سال 2020 توانست به يكي از بهترين محصولات بازار در زمينه پخش صدا تبديل شود. اين محصول كيفيت بالايي در پخش حتي جزئي‌ترين قسمت‌هاي يك فايل صوتي را دارد و با صداي واضح و صاف لذتي بسيار زياد از شنيدن فايل‌هاي صوتي برايتان به‌ارمغان مي‌آورد.

 Creative Inspire T10 2.0 Desktop از طراحي شيك و منحصر‌به‌فردي نيز برخوردار است. در واقع شما مي‌توانيد اين محصول را كنار ميز تلويزيون بگذاريد و جذابيت فوق‌العاده‌اي به خانه‌تان ببخشد. Creative Inspire T10 2.0 Desktop با رنگ‌بندي مشكي قطعاً مكمل دكوراسيون خانه‌تان خواهد شد.

اين محصول داراي يك پنل جلويي است كه به‌راحتي از طريق آن امكان اعمال تنظيمات مختلف مثل كم يا زياد كردن صدا را خواهيد داشت. اين پنل به يك جك هدفون و اتصال Aux In نيز مجهز‌شده تا از طريق آن به‌راحتي بتوانيد هدفون خود را به‌دستگاه متصل كنيد. به‌لطف وجود فناوري BasXPort در اين محصول افكت‌هاي باس با وضوح بالايي پخش مي‌شوند و تجربه‌اي خوشايندتر برايتان مي‌آفرينند.

 
- اسپيكرCreative T100 2.0 Compact Hi-Fi Desktop

Creative T100 2.0 Compact Hi-Fi Desktop جزء محبوب‌ترين ابزار پخش‌كننده فايل‌هاي صوتي در بازار است كه به‌دليل داشتن ساندبار امكان استفاده از آن در تجهيزات كامپيوتري باريك را خواهيد داشت. اين محصول قابليت اتصال بي‌سيم از طريق فناوري بلوتوث و اتصال باسيم از طريق Aux را برايتان به‌وجود آورده تا بتوانيد به روش‌هاي مختلف به آن متصل و از قابليت‌هاي منحصر‌به‌فردش بهره‌مند شويد.

در اين دستگاه از تكنولوژي خاصي استفاده شده است تا به‌محض اينكه به‌مدت 10 دقيقه از آن استفاده نكرديد، خاموش شود. با اين قابليت تا حد زيادي در مصرف انرژي دستگاه صرفه‌جويي خواهد شد.

باتري قدرتمند اين دستگاه را نمي‌توان از قلم انداخت كه تا 6 ساعت قابليت نگهداري شارژ دارد، از‌همين‌رو اگر به‌طور كامل آن را شارژ كنيد، تا مدتي طولاني امكان استفاده دارد.

يكي از قابليت‌هاي خيلي خوب اين محصول امكان اتصال هارد اكسترنال يا فلش‌مموري به آن از طريق درگاه USB است؛ بنابراين اگر قصد پخش فايل‌هاي صوتي را در اين ابزار داشتيد، كافيست از طريق درگاه مربوطه آنها را به اسپيكر Creative T100 2.0 Compact Hi-Fi Desktop متصل كنيد.

 
- اسپيكر Creative Inspire T6300

درCreative Inspire T6300 از فناوري Creative DSE استفاده‌شده است؛ به‌لطف اين فناوري صدا‌هاي بلند و بسيار عميق در محفظه‌اي جمع‌وجور پخش‌شده و تمام فضا را در بر مي‌گيرند. برند كريتيو براي اين محصول خود 2 بلندگوي بزرگ را نيز تعبيه كرده است كه به‌تنهايي مي‌توانند حكم سينماي خانواده را بازي كنند و در حين تماشاي فيلم و سريال يا برنامه‌هاي موردعلاقه‌تان به‌كارتان بيايند.

 
- اسپيكر Creative SBS E2900 2.1

Creative SBS E2900 2.1 يكي ديگر از محصولات برند كريتيو است كه توانسته با قابليت اتصال بي‌سيم و باسيم نياز كاربران خود را به‌طور كامل برطرف كند. اين محصول يك راديوي داخلي نيز دارد و به‌راحتي با استفاده از آن مي‌توانيد محتوا‌هاي صوتي فلش يا كارت‌هاي SD خود را اجرا كنيد و از شنيدن آنها لذت ببريد.

توان كلي اين محصول 120 وات است، به‌همين‌دليل صدا‌ها را با كيفيت عالي و بي‌نظير پخش مي‌كند. همچنين ساب‌ووفر اين محصول با قابليت پرتاب به جلو باعث مي‌شود تا لذت بيشتري از شنيدن فايل‌هاي صوتي‌تان ببريد.

پيشنهاد مي‌دهيم هنگام استفاده از Creative SBS E2900 2.1 تمام لامپ‌هاي خانه را خاموش كنيد، چون اين محصول يك سيستم نورپردازي تشكيل‌شده از نور‌هاي آبي، بنفش و قرمز دارد. اين سيستم نورپردازي با رقص نور در محيط، فضايي فوق‌العاده جذاب و خيره‌كننده به‌وجود خواهد آورد.

 
- اسپيكر Creative SBS-E2400 2.1

يكي از قابليت‌هاي خيلي خوب Creative SBS-E2400 2.1 داشتن كنترل از راه دور است؛ بنابراين براي اعمال تنظيم‌هاي مورد نيازتان لزومي ندارد حتماً به نزديك دستگاه برويد و تنظيم‌ها را اعمال كنيد. اين محصول به‌دليل قابليت اتصال فلش‌مموري و هارد اكسترنال به‌كار كساني مي‌آيد كه فايل‌هاي صوتي‌شان را روي اين ابزار ذخيره‌سازي مي‌كنند.

با اين محصول به‌واسطه باس بسيار قوي و پاسخ فركانس 45 هرتز تا 20 كيلوهرتز به‌راحتي امكان شنيدن انواع فايل‌هاي صوتي را با كيفيت فوق‌العاده عالي خواهيد داشت.

شما مي‌توانيد اين دستگاه را به مانيتور يا تلويزيونتان متصل كنيد تا صداي انواع برنامه‌هاي مختلف پخش‌شده توسط آنها را با اين اسپيكر بشنويد.

بررسي ويژگي‌هاي اسپيكر Creative SBS-E2400 2.1

جمع بندي

مدل‌هاي مختلف اسپيكر كريتيو براي خانه نياز مردم را به تهيه محصولات مشابه از برند‌هاي ديگر به‌طور كامل رفع كرده است. كريتيو نياز مشتري‌هاي خود را مي‌شناسد و بر اساس نياز آنها اقدام به توليد اسپيكر مي‌كند؛ به‌همين‌دليل نيز توانسته همچنان در صدر برند‌هاي مشابه ديگر باقي بماند و گوي سبقت را از آنها بربايد.

كيفيت محصولات اين برند به‌قدري عالي است كه برخي افراد حتي تبديل به طرفدار پروپاقرص و دوآتيشه آن‌شده‌اند و به‌هيچ‌وجه به‌سراغ برند‌هاي ديگر بازار نمي‌روند.

محبوبيت بالاي انواع مدل‌هاي مختلف اسپيكر كريتيو براي خانه منطقي است. اين برند جداي از تمام ويژگي‌هاي مثبت، نمايندگي‌هاي تعمير مختلفي در كشور ايران دارد؛ بنابراين اگر كوچكترين مشكلي در استفاده از دستگاه‌هاي آن داشتيد، كافيست به اين نمايندگي‌ها برويد و مشكلتان را با كارشناس‌هاي آنها در ميان بگذاريد تا در سريعترين زمان براي تعمير دستگاه و برطرف‌كردن مشكلتان اقدام كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۵:۳۴ توسط:ذهن زيبا موضوع: نظرات (0)