ذهن زیبای ثروتمند ذهن زیبای ثروتمند .

ذهن زیبای ثروتمند

علت بخار ندادن بخارشوی کنوود

دستگاه بخارشوی کنوود، به دلیل تولید بخار، امکان تمیز کردن سطوح مختلف را میسر می کند. حال اگر این قابلیت را از دست بدهد، لازم است در جهت شناسایی علت بخار ندادن بخارشوی کنوود اقدام کنید. تولید کردن بخار، توسط این دستگاه، نظافت سطوح متفاوت را سهولت می بخشد. بخار با فشار زیادی از نازل بر روی سطح مورد نظر شما پاشیده می شود و در نهایت منجر به تمیز کردن آن می شود.

یکی از رایج ترین و شایع ترین خرابی هایی که برای دستگاه بخارشوی کنوود رخ می دهد، بخار نکردن می باشد. ایراد عدم تولید بخار در بخارشوی کنوود، می تواند از عوامل مختلفی نشات بگیرد. برای این که به درستی علت اصلی بخار ندادن بخارشوی کنوود تشخیص داده شود، باید تمامی این عوامل مورد بررسی قرار بگیرند.

تکنسین های مرکز تعمیرات بخارشوی کنوود در تهران، با معرفی و بررسی عواملی که به عنوان دلیل بخار نکردن بخارشوی کنوود شناخته می شوند را در ادامه این مطلب، سعی کرده اند تا شما را در زمینه رفع این خرابی یاری دهند. با ما همراه باشید.

چرا بخارشوی کنوود بخار نمی دهد؟

بروز مشکل بخار نکردن در بخارشوی کنوود، از جمله خرابی های رایج این دستگاه به شمار می آید که می تواند کارایی آن را کاهش دهد. در واقع با بخار ندادن بخارشوی کنوود، بدون تردید نمی توان از آن به منظور تمیز کردن سطوح استفاده نمود.

حال برای این که بتوانید دلیل بخار نکردن بخارشوی کنوود را مشخص کنید، باید یک به یک عوامل زیر را مورد بررسی قرار دهید و با کمک راهکار های ارائه شده، آن ها را برطرف کنید:

1.     مسدود شدن دهانه بخارشو

2.     عدم پر بودن مخزن از آب

3.     داغ نشدن آب

4.     نشتی آب از بخارشوی کنوود

5.     گرفتگی فیلتر دستگاه

انسداد دهانه دستگاه، علت تولید نکردن بخار در بخارشوی کنوود

از مهم ترین عواملی که می تواند از بخار دادن بخارشوی کنوود جلوگیری کند، گرفتگی و مسدود شدن دهانه آن به دلیل تجمع رسوبات آب می باشد. املاح معدنی موجود در آب، پس از جوش آمدن آن، جدا شده و با جمع شدن در سوراخ ها و خروجی های دستگاه، باعث گرفتگی می شوند. به همین خاطر منجر به به بخار نکرد بخارشوی کنوود می گردند.

برای جلوگیری از این مشکل توصیه می کنیم حتما از آب مقطر یا آب جوشیده استفاده نمایید. هم چنین باید به صورت دوره ای جهت رسوب زدایی از دستگاه بخارشوی کنوود اقدام کنید.

نبودن آب در مخزن، موجب بخار ندادن بخارشوی کنوود می شود

از دیگر عامل هایی که می توان به عنوان دلیل عدم تولید بخار دستگاه بخارشوی کنوود مطرح نمود، نبودن آب در مخزن یا بویلر دستگاه می باشد. لازم است پیش از این که با بخارشو شروع به کار کنید، مخزن آب را بررسی نمایید تا به مقدار کافی آب در آن وجود داشته باشد.

ضمن این که به برق متصل کردن و روشن نمودن دستگاه، بدون آن ها مخزن آن آب داشته باشد، می تواند به دیگر بخش های سالم آن آسیب وارد کند. چرا که حرارت تولید شده برای جوش آوردن آب، به دلیل نبودن آب، به دیگر بخش ها و قطعات انتقال داده شده و در نتیجه باعث خرابی آن ها می شود.

اگر آب جوش نیاید، بخارشوی کنوود بخار نمی کند

پیش از این که با دستگاه بخارشوی کنوود کار خود را شروع کنید، باید مطمئن شوید که آب به نقطه جوش رسیده باشد. در صورتی که آب جوش نیامده باشد، بخارشوی کنوود قادر به تولید بخار نخواهد بود. از این رو ممکن است تصور کنید که دستگاه خراب شده است و دیگر کارایی سابق را ندارد.

نشتی آب، از بخار دادن بخارشوی کنوود جلوگیری می کند

دستگاه بخارشوی کنوود، از قطعات مختلفی از جمله دیگ بخار، شلنگ ها، پمپ ها، شیر برقی، اتصالات و... تشکیل شده است. بروز هر گونه خرابی هم چون وارد شدن ضربه به بخارشو در هنگام روشن بودن، تجمع رسوبات در بخش های مختلف آن و... ممکن است منجر به نشتی آب در همان بخش و قسمت از دستگاه شود. حال هنگام خروج بخار با فشار بالا، به دلیل نشتی ایجاد شده، فشار بخار گرفته شده و مانع از بخار دادن بخارشوی کنوود می شود. از این رو لازم است تمامی بخش ها و قسمت های دستگاه به خوبی مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت مشاهده هر گونه نشتی و یا خرابی در هر کدام، با قطعاتی سالم و نو و سازگار با مدل دستگاه جایگزین گردند. چنان چه در این زمینه مهارت فنی لازم را ندارید، با تعمیرکار بخارشوی کنوود تماس بگیرید.

مسدود شدن فیلتر دلیلی برای بخار ندادن بخارشوی کنوود می باشد

در صورتی که به جای آب جوشیده شده و یا آب مقطر، از آب لوله کشی منطقه برای کار با بخارشوی کنوود استفاده می نمایید، بهتر است بدانید که با گذشت زمان و در کوتاه مدت، املاح موجود در آب، فیلتر را مسدود می کنند. گرفتگی فیلتر به واسطه رسوبات ناشی از آب می تواند از بخار دادن بخارشوی کنوود جلوگیری کند.

فیلتر وظیفه دارد تا املاح آب را جدا کرده و از گرفتگی دهانه بخارشوی کنوود مانع شود. حال اگر همین املاح در فیلتر ایجاد گرفتگی و انسداد کنند، مشکل بخار نکردن بخارشوی کنوود بروز پیدا می کند.

چگونه از مشکل بخار نکردن بخارشوی کنوود جلوگیری کنیم؟

برای این که از به وجود آمدن مشکل بخار نکردن دستگاه جلوگیری نمایید و مجبور به تشخیص علت بخار ندادن بخارشوی کنوود نشوید، بهتر است نکاتی را در این زمینه رعایت کنید.

توصیه می کنیم حتما پس از هر بار استفاده از بخارشوی کنوود، مخزن آب آن را به طور کامل تخلیه نمایید. چرا که ماندن آب در مخزن، منجر به ایجاد رسوب در آن می شود و رسوبات با گذشت زمان مخزن را دچار خوردگی می کنند. علاوه بر این، حتما در زمان کار با این دستگاه، از آب مقطر و با آب جوشیده شده استفاده نمایید تا املاح آب در بخش های مختلف آن، ایجاد رسوب و گرفتگی نکنند.

چگونه علت بخار ندادن بخارشوی کنوود را تشخیص دهیم؟

به طور کلی 5 عامل وجود دارد که هر کدام به تنهایی می توانند دلیل برای تولید نکردن بخار در بخارشوی کنوود به شمار آیند. در صورتی که با بررسی موارد و انجام اقدامات گفته شده، مشکل بخار نکردن آن حل نشد، بهتر است با مرکز تعمیرات بخارشوی کنوود در تهران تماس بگیرید.

آی پی امداد که به عنوان نمایندگی تعمیر بخارشوی کنوود در تهران شناخته می شود، خدمات مناسب و مقرون به صرفه ای را برای عیب یابی این دستگاه ارائه می دهد که مهم ترین آن ها، خدمات تعمیر بخارشوی کنوود در محل می باشد.

کاربران با استفاده از این خدمات می توانند بدون حضور یافتن در تعمیرگاه و حمل دستگاه، در منزل میزبان تکنسین بخارشوی کنوود باشند و مراحل عیب یابی و رفع خرابی های این بخارشو را از نزدیک مشاهده کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۰:۲۲ توسط:ذهن زیبا موضوع: نظرات (0)