ذهن زیبای ثروتمند ذهن زیبای ثروتمند .

ذهن زیبای ثروتمند

چرا بخارشوی دلونگی بخار تولید نمی کند؟

بخار نکردن دستگاه بخارشوی دلونگی، به‌ طور کامل کارایی این دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و لازم است به دنبال این باشید که چرا بخارشوی دلونگی بخار تولید نمی کند؟!

مهم ترین عواملی که منجر به بخار نکردن بخارشوی دلونگی می شوند را در ادامه توسط نمایندگی تعمیر بخارشوی دلونگی بررسی شده اند.

علت بخار ندادن بخارشوی دلونگی چیست؟

1.     مسدود شدن خروجی بخار دستگاه

2.     عدم وجود آب کافی در مخزن

3.     داغ نشدن آب به مقدار کافی

4.     فعال بودن قفل کودک

5.     نشتی بخار در مسیر خروج

6.     تا خوردگی در شلنگ

7.     انسداد فیلتر

8.     معیوب شدن المنت

کم بودن مقدار آب در مخزن

دستگاه بخارشوی دلونگی، بدون تردید برای تولید کردن بخار، نیاز به آب دارد. حال اگر به مقدار کافی در مخزن دستگاه وجود نداشته باشد، امکان جوش آوردن آن و تبدیل آب به بخار وجود نداشته و می تواند دلیل بخار نکردن بخارشوی دلونگی باشد. مطمئن شوید که آب به میزان کافی در مخزن وجود داشته باشد.

باید تا جوش آمدن آب صبر کنید

برخی از افراد تصور می کنند که بلافاصله پس از ریختن آب در مخزن دستگاه، می توانند کار با آن را آغاز کنند. در واقع باید صبر کنید تا آب داخل مخزن، به طور کامل جوش آمده و سپس از آن استفاده کنید. در غیر این صورت می تواند منجر به بخار ندادن بخارشوی دلونگی شود.

تا خوردگی شلنگ

ممکن دلیل بخار ندادن بخارشوی دلونگی، وجود تا خوردگی در شلنگ و یا وجود گرفتگی در مسیر خروجی بخار باشد.

قفل کودک را غیر فعال کنید

فعال بودن قفل کودک می تواند از خروج بخار از دستگاه بخارشوی دلونگی جلوگیری کند. در زمان استفاده مطمئن شوید که غیر فعال شده است.

نشتی بخار در مسیر خروج

هر گونه نشتی اعم از پارگی شیلنگ و یا شل بودن اتصالات و نازل، می تواند علت بخار نکردن بخارشوی دلونگی باشد. آن ها را بررسی کنید تا در صورت وجود هر گونه نشتی، آن را برطرف نمایید.

انسداد فیلتر، از خروج بخار جلوگیری می کند

با این که باید آب در داخل مخزن تبخیر شود، باید املاحی از آن به جا نماند. چرا که منجر به رسوب گرفتن مسیر خروج بخار از بخارشوی دلونگی می شود. مطمئن شوید که فیلتر داخل دستگاه، به دلیل انباشت رسوبات آب، مسدود نشده باشد. چرا که وجود رسوبات باعث تولید نکردن بخار در بخارشوی دلونگی می شوند.

معیوب بودن المنت، آب را جوش نمی آورد.

اگر بخارشوی دلونگی بخار تولید نمی کند، بررسی کنید که المنت و یا گرم کننده آب آن معیوب نشده باشد. بروز خرابی در آن علت عدم تولید بخار در بخارشوی دلونگی می شود.

گرفتگی دهانه خروج بخار

ممکن است رسوبات از فیلتر عبور کرده و در دهانه خروجی بخار از بخارشوی دلونگی تجمع پیدا کنند. حتما برای بررسی عدم وجود رسوب، آن را بررسی کرده و در صورت وجود هر گونه گرفتگی آن را برطرف نمایید.

رسوب املاح موجود در آب، در نازل و یا بخش هایی از مسیر خروج بخار، امری طبیعی بوده و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

چگونه علت بخار نکردن بخارشوی دلونگی را تشخیص دهیم؟

با بررسی موارد گفته شده می توانید ایراد عدم بخار کردن بخارشوی دلونگی را برطرف کنید. اما اگر همچنان این ایراد رفع نشد، از طریق تماس با آی پی امداد، می توانید در این زمینه از تعمیرکار بخارشوی دلونگی کمک بگیرید و بخواهید با عیب یابی بخارشوی دلونگی مشکل تولید نکردن بخار را برطرف کند.

ضمن این که امکان استفاده از خدمات تعمیر بخارشوی دلونگی در محل نیز برای شما فراهم شده است تا مراحل تعمیر و رفع این ایراد را از نزدیک مشاهده نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۹:۴۱ توسط:ذهن زیبا موضوع: نظرات (0)